Permian-gruppen er Nordens ledende fondsadministrator, og tilbyr et bredt spekter av tjenester til nordiske private equity-aktører, investeringsselskaper og family offices. Tjenestene inkluderer fondsadministrasjon, regnskap, fondshotell, rapportering, internkontroll, risk management og depot. Våre kunder har totalt ca NOK 120 milliarder kroner under forvaltning, fordelt på rundt 120 fondsstrukturer og 60 forvaltermiljøer i Norge og Sverige. Permian har ca 65 ansatte fordelt på kontorer i Oslo og Stockholm.
Permian søker ambisiøse og kompetente medarbeidere med interesse for finans til vårt team på fondsadministrasjon. En fondsadministrator sørger for den daglige driften i fond og investeringsselskaper, og jobber tett sammen med forvaltere, regnskapsførere og andre interessenter. Arbeidsoppgavene inkluderer
Permian kan tilby en variert stilling med muligheter for faglig utvikling i et framtidsrettet selskap.
Vi ser etter deg med gode kunnskaper og interesse for regnskap og finans, slik at du har evne til å sette deg inn i våre kunders problemstillinger. Du bør ha god kjennskap og interesse for IT systemer og hvordan man får disse til å samspille på best mulig måte.
For å lykkes i stillingen må du trives med å jobbe i et dynamisk arbeidsmiljø med en stor grad av variasjon i arbeidsoppgaver. Det er avgjørende at du er nøyaktig og strukturert, samtidig som du evner å utføre arbeidet ditt på en effektiv måte.
CV og karakterutskrift må vedlegges søknaden og sendes til hr@permian.no.
Søknadsfrist snarest. Søknader behandles fortløpende.
Oppstart: Etter avtale.
For mer informasjon, kontakt HR Manager Maria Nystedt på maria.nystedt@permian.se eller +46 76 542 23 97
NavigatioN
Email us
You can also find us here:
Permian AS © 2024 | Made by Oase